Wszystkie style piwa podaję za http://www.ratebeer.com

poniedziałek, 2 maja 2011

Tytułem wstępu.

Najtrudniej jest zacząć, podobno:)

Zacznę więc od tradycyjnego Witam.

Blog ten będzie aktualizowany regularnie w nieregularnych odstępach czasu:)

A co będzie jego tematyką?
Nie, nie będzie tu głęboko sięgających w ludzkie wnętrze wynurzeń o egzystencjalnym bólu istnienia człowieka jakże samotnego w dzisiejszym zagonionym świecie.
Nie, nie będzie również o tym jak ciężko zachować swoją indywidualność w świecie podobnych do siebie istnień.

A co tu znajdziesz, zapytasz.

Już śpieszę z odpowiedzią - piwo.
O tak, piwo. Moją pasję. Jeżeli lubisz Tyskie, Żywca czy innego Harnasia - niestety nie znajdziemy wspólnego języka.
Mam taką zasadę jeżeli chodzi o piwo - Życie jest za krótkie aby pić zawsze to samo.
Uwielbiam smakować różne piwa, zbierać etykiety - zwyczajnie i po prostu lubować się smakiem piw. (Taa, jasne - jakoś trzeba sobie wytłumaczyć uzależnienie:D)

Ten blog będzie jakich wiele w Sieci, nie mam zamiaru silić się na oryginalność.
Znajdziesz tu opisy piw, które zwilżyły me cudowne usta, nasyciły pełnym smakiem podniebienie i spokojnie osiadły w środkowej części przewodu pokarmowego. Lecz również znajdziesz tu przestrogę czego nie próbować - mam nadzieję iż liczba ta będzie dążyć do 0.

Więc jak to mówią - coco jambo i do przodu:) Czekajcie na kolejne meldunki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz